22 Eylül 2012 Cumartesi

leslie sansone yürüyüş programı


yürüyüş yapmanın vücudumuz için ne kadar faydalı olduğunu hepimiz biliyoruz ama ne yazıkki her zaman yürümek mümkün olmuyor çağımızın hastalığı obezitede malum :( hareketsizlk düzensiz beslenme
evde yürüyüş sistemi yurt dışında daha yaygın olarak uygulanıyor ülkemizde ne yazıkki spora fazla önem verilmiyor. hadi yürüyüş yapalım her akşam desem şimdi birine 1 hafta sonra kızım oğlum yemeğim komşum kocam vs vs vs başlayacak mazeretler sonrada ben yemiyorum ama hep kilo alıyorum su içsem yarıyor:) o içtiğin sudan önce sen hamur işleirni tatlıları götürüyor olma:) neyse
leslie sansone çok güzel bir yürüyüş programı hazırlamış bunun içinde ne pahalı aletler ne spor salonları hiç birşey yok sadece yürüyüş ve aerobik ihtiyacınız olan leslienin videoları ve bir pc yada tv.
yürüyüş herkesin yapabileceği özel bir yetenek gerektirmeyen bir aktivitedir malum 1 yaşında herkes öğreniyor iç güdüsel olarak:)
leslie sansone videoların 1 mil 2 mil gibi terimler kullanıyor bu uyarılar sayesinde ne kadar yolda ilerlediğini öğrenebiliyorsunuz çok çeşitli programları var
bu programları anlatan bir yazıyı kopyalıyorum şimdi inceleyin size uygun olanı bulun ve başlayın hemen derim gerçekten 1-2 hafta içinde (yediklerinizede dikkat ederseniz ) faydasını görürsünüz.
bu ara bu spor işine takmış durumdayım nedense aslında kilo sorunum yok kızlar bana kızacaklar yine ama tedbiri elden bırakmamalı spor sağlık demek öyle değilmi :)

öncelikle kaynak burda efendim :)

yürüyüş yaparken dikkat edilmesi gerekenler 
yeni başlayanlar daha önce bu tip sporları yapmamış olan arkadaşlar ,vücudu birden yormamak için 1.milden başlayıp bikaç gün yapın sonrasında 2 mile gecin zamanla milleri arttırın birden 4-5 mille yürüyülere başlamak sizi zorlayabilir cunku vücut tam adapte olamamıştıro yüzden vücudunuza yüklenmeyin, yürüyüş insanı sakatlamaz ama ısınma ve sondaki soğuma hereketlerini atlamayın yürüyüş te yapsanız sonunda mutlaka soğumalı ve kaslarınızı esnetmelisiniz ayrıca ayaklarınızın acımaması için ev için 1 çift spor ayakkabısı edinin asla cıplak ayakla yürüyüş yapmayın hem nasır olur ayaklarınız acır hemde bacak bölgesinin incelmesinden tam verim alamazsınız,ayrıca öne doğru tekme atarken ve dizleri karnınıza cekerken sırtınızı geriye yada öne kaydırmayın herzaman dik durmaya çalışın belinize asla yüklenmeyin bunları Leslie her yürüyüşte mutlaka söylüyor ama ingilizce bilmeyen arkadaşlar için hatırlatayım dedim herkese kolay gelsin 







Leslie sansone ile yürüyüş 
yürümenin faydalarını hepimiz biliyoruz yürüyüş esnasında vücudumuzda 
50 nin üzerinde kas aynı anda calışıp metabolizmamız hızlanıyor kilo vermek kolaylaşıyor fakat her zaman dışarı cıkıp yürüme imkanı olmuyor mesela ben hergün yürüyemiyorum fakat evde kilometrelerce yürüyor etkisi veren bir egzersiz programı var ,sanki dışarıda yürüyormuşsunuz gibi bir etkisi var sabah kalkınca egzersizlere başlamadan önce veya yemeklerden sonra nezaman yürüyüş ihtiyacınız varsa bu egzersizi yapabilirsiniz yürüyüş programı yarım saat sürüyor ve kilometrelerce yol yürümüş kadar enerji harcatıyor metabolizma hızlandırıcı bölümler de var içinde cok eğlenceli [img]images/smilies/halay.gif[/img]

yeni başlayacaklar için bütün linklerin açıklaması 

arkGreen"] fast mile serisi (ilk koyduğum1-4 millik program) daha hızlı adımlı yürüyüş ve hızlı kilo vermeye yönelik bir seri duruma göre istenen milden başlanabilir.

ben 3 mil olanı yapıyorum her sabah vücudu baya calıştırıyor ve Leslie nin dediğine göre 1 -2 haftada sonucları görmeye başlıyormuşuz

expres seri 1 den 4 mile kadar bu serinin farklılığı egzersizlerde resistand band denen pilates lastiği kullanılıyor olması yürüyüş sırasında üst bölge kol ve vücut kaslarını çalıştırıyorlar ben fast mile den ertesi gün expres 3 milini yapıyorum lastik olarak çarşıdan uzun ve kalın lastik aldım aynı işi görüyor kısacası bu egzersiz diğerine göre aşırı hızlı değil ama lastikli çalışıldığı için kardiyo yerine geciyor ve vucudu zorluyor

4 Really Big MiLES oldukça tempolu ve hızlı bir yürüyüş aralarda bol bol koşuluyor kilo kaybı ve yağ yakımı için iyi bir secenek bir de videoda Leslinin kızını da görebilirsiniz oda yürüyüşleri yapıyor annesiyle

walk the walk 1 ve 2 mil olan diğerlerine göre daha yavaş akşam saatlerinde yapılacak hafif ve etkili bir program ben bunuda akşam yatmadan yapıyorum özellikle yemeklerden sonra iyi oluyor

walk away your waistline 3 mil yürüyüş bel ve cevresini inceltemeye yarayan bir program bele bağlanan bir tür lastik kullanılıyor ayrıca kol kasları da iyi çalışıyor.

3 mile weight loss walk kilo kaybı için 3 millik yürüyüş hafiften başlayıp tempo hızlanıyor 2.milinde diğer yürüşçülerden mary kay hareketleri yaptırıyor en hızlı bölümü 2.mil kilo vermek isteyenler,bu yürüyüşü yapabilirler.

5 mile fat burning walk 5 mil yağ yakıcı yürüyüş tempolu hızlı yürüyüşler ve millerin sonlarına doğru jogging(hafif koşu) yapılıyor başka bir mile gelindiğinde tempo hafifliyor,millerin sonuna doğru yine hzılanıyor. metabolizmayı hzılandırıp yağ yakmakta büyük fayda sağlayan bir yürüyüş herhangi bir ekipman kullanılmıyor.

5 mile slim down 5 gün boyunca vücudun farklı bölgelerini çalıştıran 1 millik yürüyüşler yapılıyor her gün 1 mil yapılıyor.

5 mil advanced walk 5 mil boyunca farklı millerde,ağırlık,bele bağlanan lastik,pilates lastiği kullanılarak yapılan tempolu ve hızlı adımlı yürüyüş.

1 mile jog 1 mil boyunca hafif koşu yapılıyor. 

Heart Healthy Walk kalp sağlığını korumak ve kalbi güçlendirmek için yapılan düzenli hafif tempolu yürüyüş

Exercise Tv 1-2-3 mile ilk mil hafif yürüyüş diğer millerde tempolu ve hızlı yürüyüşler var kalp sağlığının korunması da amaçlanıyor kol hareketleri fazla ayrıca dizlerin karna doğru cekildiği hareketler yoğunlukta olduğundan bacak bel ve kenarları iyi çalışıyor.

Walk off 10 Pounds 3 millik 4-5 kg verdirmeyi amaçlayan tempolu aerobik tarzı yürüyüş

Britanny Ulrich walk Now 2 mil tempolu ve hızlı yürüyüş burdaki videoda Leslie sansone yok onun yerine başka bir kız var. genc kız ve erkeklerin bulunduğu bir toplulukta dinamik eğlenceli yürüyüşler yapılıyor 

leslie sansone shortcuts and abs üst beden ve alt bedenin güçlenmesini sıkılaşmasını sağlayan yer hareketleri yapılıyor.

walk firm leslie sansonun önce yürüyüş ardından resistance band denen lastikle sıkılaşma egzersizleri yaptırdığı bir program...

leslie sansone walk away your pounds abs 1-2-3 mile bele bağlanan lastik yardımıyla kol,bel bölgelerinin güçlenmesi ve sıkılaşması sağlanıyor 1.mil hafif tempolu, 2 ve 3. mil hızlı tempolu gelişmiş yürüyüş tarzında.

Leslie Sansone Women's Walk 2 mil yürüyüş ilk mil hafif 2. mil tempolu geçiyor sonrada tüm vücudu kapsayan güçlendirici ve sıkılaştırıcı yer hareketleri yapılıyor.süresi 1 saat. 

14 yorum:

  1. payladim icin tsk arkadasim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Ya keske video linklerinide atsaydinix. Bakiyorum farkli farkli cikiyor :( ama yinedevpaylasim icin tsk ;)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Ya zararlıysa

    YanıtlaSil
  6. Paylasim icin cok tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  7. 2 mile ve 3 mile ile kısa sürede vücudumda inanılmaz sıkılaşma oldu herkese tavsiye ederim , tek yapmanız gereken elinizden geldiğince bu programı aksatmamak ...

    YanıtlaSil
  8. Selam. Okurken size çook dua ettim çok teiekkür ederim. Size bir sorum olacaktı ben spor yapan biriyim direk 5 milden başlasam olur mu sadece vücudumda üst bacak problemim var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben genelde 4mili tercih ediyorum deneyin 5 mil i sizi yormazsa devam edin

      Sil
  9. @Nisa nisamla ne kadar sürede imcelirim peki bir fark olmaya başlar:)şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. Ben 1.64 boyunda 77.8 kilosu olan 39 yasinda bir bayanim.3mil yuruyusde hangisini onerirsiniz.Karin bolgesi icinde ayrica ne yapmam gerekir.Teskler...

    YanıtlaSil
  11. 164 boyunda 77.9kilosu olan 39 yasinda bayanim.3mil leslienin hangisini onerirsiniz.Karin icinde ayrica program varmi.Tesekkurler...

    YanıtlaSil
  12. Ben 1.64 boyunda 77.8 kilosu olan 39 yasinda bir bayanim.3mil yuruyusde hangisini onerirsiniz.Karin bolgesi icinde ayrica ne yapmam gerekir.Teskler...

    YanıtlaSil
  13. ya ben 5 mil videosu bulamadım

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...