28 Mart 2013 Perşembe

Amigurumi Helikopter

İstanbul'a doğru uçmaya hazırlanan helikopterimizle tanıştırayım sizi son bir veda resmi çektik holototter de diyebilirisniz ona Yağmurnisa öyle diyor :) ne kadar zorlandım bu helikopteri örerken ördükçe uzadı sanki ör ör bitiremedim dikmesi deseniz  2 gündür dikmekle uğraşıyorum gerçekten bu amigurumi görüldüğü kadar kolay değil bir çok insan aammaan ne varmış bende yaparım desede ellerim delik deşik oldu o parçaları yerine denk getiricem diye ama bittiğinde çok güzel oldu bir tanede kızıma örmeliyim en kısa süre içinde çok sevdi holottoterini elinden almak çok zor olacaktı neyseki hafta sonu şehir dışına çıkıyoruz oraya gidince unutur onada bir tane pembe renkli yapmak lazım anne olunca böyle her ördüğüm den 2 tane biri eve biri dışa :) evet gelsin resimler bakalım beğenicekmisiniz bizim holottotermizi


Amigurumi Helikopter





5 yorum:

  1. oyy bebek holototter çok cici olmuş. uçsun gitsin gelsin pembesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun inşalah ama daha kolay bir model olacka kesinlikle bu çok yordu :)

      Sil
  2. emziğini severim onun ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. bayıldım bayıldım hemen ben de pembesini yapacağım kızıma

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...