5 Mayıs 2014 Pazartesi

Un Kurabiyesi (sıvıyağ ile)

Bu kurabiye pastanelerde satılan hazır kurabiyeler gibi oluyor.
Ağızda dağılan bir kurbiye görüntüsüde çok güzel ben silikon kalıpların içinde yapıyorum şekil vermekte kolay oluyor bu yüzden :)
Kurabiye hakkınd abir kaç olumsuz yorum aldım malzeme eksik,çatladı gibi Yoğurma kabına ilk olarak sıvıyağ ve pudra şekerini ekleyin unu azar azar kontrollü oalrak ekleyin kıvam alması yeterli çok fazla una gerek yok. bu şekilde yaparsanız sorun yaşayacağınızı sanmıyorum çok kez yaptığım bir tarif bu.
İçinde yumurta,margarin yok çünkü bu kurabiye süt ve yumurta alerjisi olanlar için çıkarılmış bir tariftir. Tarifte eksiklik yoktur.

Evde malzeme olamdığı zamanlardada kolaylıkla yapılabilecek bir tarif.


Malzemeler

  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 su bardağı mısır nişastası
  • 1 çay fincanı fındık (alerji riski yüksektir eklemesenizde olur)
  • Aldığı kadar un
Yoğurma kabına ilk olarak sıvıyağ ve pudra şekerini ekleyin unu kontrollü oalrak azar azar ekleyip ele yapışmayacak bir hamur elde ediyoruz. Hamurdan parçalar koparılıp silikon kalıplara bastırarak sıkıca doldurun.
170 derece fırında 20 dakika kadar pişirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...