5 Ocak 2017 Perşembe

bugün 6 ocak 2017 yılın ilk yayını Nisamla'dan sevgiler :)


Merhabalar saat 9 suan uyanalı 2 saat kadar oluyor hava hala karanlık :( bu saatlere hiç alışamadık Ömercik peşimden ayrılmıyor ev karanlık diye :)

Akıllı telefonlar çıktı blog alemi bozuldu malesef buralara yazmak istesemde fırsat bulup giremiyorum keşke bloglar içinde uygun bir program olsada cep ten rahatca yazabilsek 
instgram ve face sayfamda daha aktifim takip etmek isterseniz instgram adresim canan_nisamla
Facebook nisamla 
 ayrı ayrı yazılar eklemektense hepsini bir arada eklemeyi tercih ettim bu oyuncakları örmüştüm resim çekmek için kar yağmasını bekliyordum :)

0

tabi benim resim çekmem akşamüstünü buldu iki çoçukla çıkılmıyorki sabah karı görünce fırlayıp çıkasım geldi halbuki
 akşamüstü annemlere gittim ona çoçukları bırakıp bol bol resim çektim sağolsun yeğenimde bana yardım etti resim çekmek hem çok zevkli hemde çok eğlenceli biz bir sürü çektik bunlar içlerinden seçtiklerim .






 kızım için ördüğüm penguen şapka
 baykuşum :)
iyi seneler :) şimdilik hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...