11 Nisan 2017 Salı

Amigurumi Maymun

Merhabalar
bugün bloguma iki sevimli maymun eklemek için geldim :) yaramaz maymunları kim sevmez onların o komik halleri ben çok seviyorum oyuncakalrıda çok neşeli oluyor ilk olarak mavi olanı ördüm çoçuklar adını maviş koydu bir süre sonra başında kavga etmeye başladılar ben alcam sen alcan ben onunla uyucam hayır ben uyucaktım vs vs klasik kardeş kavgaları işte :) çoçuklar büyüdükçe ev şenleniyor sormayın :) baktım olacak gibi değil bir tanede beyaz örmeye karar verdim adını Akgül koydum :D ama çoçuklar beğenmedi neymiş adı şirinmiş şimdi evde ben ona Akgül diyorum ardından iki doldu doluuu ses bağırarak o Akgül değil o Şiriiiin :D hayır Akgül :D

kısacası bizim çoçuklar bu maymunları pek sevdi bakın bakalım sizlerde sevecekmisiniz hoşçakalın mutlu kalın :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...