16 Eylül 2017 Cumartesi

yeni bitenler

Merhabalar sevgili blogseverler Okullar açılıyor son 2 gün ve örgü sezonu da açılıyor yavaş yavaş ben yaz aylarında örgüye ara verenlerdenim hem sıcaklar hem gezme tozma derken öremiyorum kış ayı daha iyi örülüyor gibi geliyor bana yeni biten oyuncaklarımın resimlerini paylaşmaya geldim bugün de umarım beğenirsiniz


amigurumi tavşan ,amigurumi bebek, amigurumi zürafa ,amigurumi ayı

sevgili arkadaşlar tarif paylaşımı yapamıyorum bu konuda mesajlar alıyorum ama elimde olmayan sebeplerden dolayı tarif veremiyorum ama artık amigurumi tarif sıkıntısı yok yani birçok oyuncağın tarifi internette mevcut biraz raştırma yapmanız yeterli örnek bir tarif bulduktan sonra gerisi sizin hayalgücünüze kalıyor zaten
Bu arada instgram sayfam canan_nisamla beni ordan takip etmek isteyenleri sayfama beklerim sevgiyle kkalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için değerli...