10 Haziran 2017 Cumartesi

Leslie Sansone videoları ile ilgili

Merhaba arkadaşlar


uzun zaman önce (yıl2012de) Leslie Sansone ile ilgili bir yazı paylaşmıştım burda  bana bir çok mail,mesaj geliyor videoyu nerden indirebilirim? videoları bulamıyorum veya hangi video dan başlamalıyım gibi şimdi ben bu sorulara tam olarak cevap veremiyorum o yüzden bu yaızyı yazmak istedim ben yaızyı paylaştığımda yıl 2012 imiş tabi yıllar geçtikçe linkler ve videolar silinmiş olabilir ama youtobe da videolar hala mevcut  bu linki tıklayarak videolarına ulaşmanız mümkün TIKLAYIN 

Ben genel oolarak hızlı 3 mil videoasunu tercih ediyorum 45 dk sürüyor ve gerçekten yoruyor meesela bu video  youtobe da birçok video var sizin için hangiis uygunsa onu tercih edebilirsiniz.

Ayrıca bir tavsiyem daha var yine youtobeda SQUATGİRL bu bayanın videoalrıda oldukça güzel takip etmenizi tavsiye ediyorum sayfası için burayı TIKLAYABİLİRSİNİZ
Bölgesel zayıflamak isteyenler için hareket şart sadece diyet ve yürüyüşle zayıflanmıyor malesef bölgesel hareketlerle de çalışmak gerekiyor.

Umarım bu bilgiler işinize yarar :) hmm bu arada unutmadan videoları bilgisayarınıza nerden ve nasıl indirebilirisniz bilmiyorum ama biraz araştırın mutlaka kaydebilmek içinde programlar vardır ben indirmiyorum Leslienin videoları bilgisayarımda var daha önce CD si vardı bnde ordan yüklemiştim hala duruyor Squargirl ve benzer videolarıda youtobe dan izleyerek takip ediyorum.


Yaza merhaba derken :) hepinize kolaylıklar diliyorum şimdiden sevgiyle kalın :)

1 yorum:

  1. Geçen yıl yapıyordum düzeni olarak ayaklarım da ağrı olunca bırakmıştım meğerse benim diz kapağımda kemik ve kıkırdaklarda aşınma varmış ben de bilmeden zorlamışım uzun zamandır yapmıyorum ama şahane bir program.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için değerli...